3e dagen

Idag har det varit ganska lätt fram tills jag kom hem. Jimmy hade precis hämtat mat så det luktade SÅ SATANS GOTT av matoset hemma.. Det kurrar ordentligt imagen kan jag säga. Kommer in i köket å ser en godispåse och kakor och chips på kökskordet. Sätter mig med min cb i soffan och smuttar lite och låtsas inte bry mig i hopp om att suget snart är borta.. Kikar på allas bloggar via bloglovin och ser godsaker överallt. Jag förstår inte.. Jag är peppad och taggad till tusen en ändå så måste jag erkänna att jag snodde en pommes från jimmys tallrik när han var klar.
"Tog du en pommes?"
"Ja?" ångest
"Ja sitter och slänger naglar där"
..säger han och jag som precis stoppat den i munnen får en känsla av att magen ska vända sig ut och in och jag håller på spy av äckel känslor.. jag springer in på toa och spottar ut den så fort jag kunde. Sen dess har det inte varit några problem alls att vara utan någontong.. Ska försöka tänka på det varje gång jag blir sugen på något hahaha. Fy bubblan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy fan så vidrigt hahaha! :)

2009-12-03 @ 15:26:49
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha Uhh vad skabbigt med naglar.

Jag fick en dille på nutella och ostbågar för sådär 4:a år sedan.. Jag bara ville ha det hela tiden, trodde först jag var gravid.



HUr fick jag bort mitt sug, joo jag stoppa i mig två påsar ostbågar på raken, bara tröck in skiten i munnen. Började såklart spy och må dåligt. Gjorde dagen efter samma sak med nutellan.



Det funka, kan absolut inte stoppa sånt i munnen längre =) haha alla sätt är bra utan de dåliga :)

2009-12-03 @ 16:01:08
Postat av: Catwalkqueen

Jaha, när åker ni dit och stannar hur länge?

2009-12-06 @ 12:46:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Haha oh vad nasty men bra att du kämpar på :D

2009-12-11 @ 20:16:40
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0