Nyårsklänning?

Har varit nere i centrum och letat klänning till nyår men ALLA klänningar är för små för bysten... :O( Den ända jag hittade var en på Gina:

Men det känns trist för typ alla kommer att ha kläde från Gina eller HM. Men vad ska man göra?
Jimmy kom med ett förslag att jag ska ta min klänning jag hade på "finfesten" men det e ju trist att ha samma klänning igen?


Har du några förslag på vart man kan hitta fina nyårsklänningar (för storbystade) till bra pris?
Vilken av dessa klänningar tycker DU är finsat/ passar bäst?

Kommentarer
Postat av: CJ

Jag har noll erfarenhet av tuttar, men jag har själv en idé om vad man gör med klänningar från Gina som alla andra har. Man pimpar dem! Typ byter ut axelbanden mot coola i strass eller nåt annat bra. Grejen är bara att ha en bra skräddarkontakt.

2009-12-14 @ 12:03:51
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com
Postat av: Louise

Jag röstar på klänningen från finfesten... :)

2009-12-14 @ 22:43:00
Postat av: Linda

Jag röstar på den från Gina. tycker den är fin och har själv tittat på den =)

kram

2009-12-16 @ 18:50:34
URL: http://www.buddy_linda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0