AIK- LIF

 
Jag köpte biljetter till Jimmy när han fyllde år och tänkte att han skulle ta med sig nån polare men det var ingen som kunde så jag fick rycka in. Nu är jag nyss hemkommen från min första hockey match. Måste erkänna att det var rätt kul. Stämningen är skit härlig och man rycks med i ramsorna och jag skrek rätt bra mellan varven haha.


Missade första målet med 2 sekunder (bild nr 2) Hade varit rätt skojj om jag hade knäppt kortet liiite tidigare, då hade jag fått målet på bild :) Hovet var fullsatt. Kan mycket väl tänka mig att gå en match till, men då kanske käka lite middag innan och drickka lte gott så man kommer in i rätt feeling lixom ;)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hehe ja tro det eller ej så tyckte jag oxå att det va roligt att gå och se live:) Men inget jag VILL göra igen om man säger så.. mer som du gjorde nu.. om daniel inte hade haft någon att gå med.Hoppas ni hade kul:)Krami

2009-02-19 @ 06:43:59
Postat av: Karin

Såg att det hade varit en del rabalder ller va d uppförstorat i kvällsblaskorna?

MVH

K

2009-02-19 @ 11:32:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken bra present! Men hejja Leksand!!!!!! =D

2009-02-19 @ 11:57:27
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

det är ju det jag har sagt. det är härlig stämning att gå på match...jag blir lite avis på dig nu måste jag säga. =) men kul att det var kul

2009-02-19 @ 23:35:28

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0