Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!! Read the fucking manual

♦ Snusar du?
- Nej

♦Röker du?
- Nej

♦Gör du frukosten själv?
- Ja, om jag tar mig i kragen och gör det bara

♦Har du suttit i rätten?
- Nej

♦Har du slagit ner någon?
- Nej

♦Har du pussat någon av samma kön?
- Ja

♦Har du varit på strippklubb?
- Nej

♦Vad gör du när du blöder näsblod?
- Trycker hårt över näsbenet och torkar med papper.

♦När grät du senast?
- Nån dag sen

♦Vem kan du prata om allt med?
- Maria

♦Har du solglasögon?
- Om jag hittar några som jag ser bra ut i (vilket är svårt)

♦Skriv en mening på engelska
- i don't want it to be monday tomorrow!

♦Vem pussade du senast?
- Tyson haha

♦Vem kramade du senast?
- Pia (svärmor)

♦Vad är din högsta önskan just nu?
- Att jag ska få massa nagel kunder så att jag kan ta ut lön och leva ett lite enknare och roligare liv?

♦Vad heter ditt hårspray du använder?
- wella high hair 45 seconds styler

♦Vem gillar /älskar du?
- Familjen, vännerna, Jimmy, Tyson

♦Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Lila

♦Känner du någon som heter Niklas?
- Ja

♦Har du bärbar data?
- Japp!

♦Är du blyg?
- Ja,ibland

♦Vad tänker du på just nu?
- Denna listan

♦Vad ska du göra nu?
- göra mig klar för sängen

♦Vart hittade du den här listan?
-Hos Camilla

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack så mycket :D

2009-02-15 @ 22:52:06
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0