Ångest, panik, rädsla, ledsamhet..

Satt precis och pratade med mamma om allt kring företaget.. ekonomi och all ångest kring allt.  Jag har under det senaste halvåret haft återkommande panik ångest attacker för att jag är så stressad inom mig. Jag vet att jag har kommit ganska långt.. att jag har nått mitt mål/ min dröm. Jag har lyckats att starta eget företag inom naglar och jag trivs super bra med det och vill verkligen kunna jobba med det på heltid och ha en bra lön men det känns helt omöjligt. Vist jag vet att det tar tid att bygga upp en kundkrets men jag klarar mig ju inte på det jag får in. Jag personligen går under. Jag har tittat på exra jobb men det som hindrar mig att kunna ta vissa jobb är Tyson. Jag kan ju inte lämna honom. Det är svårt att hitta ett jobb där dom vill ha personal bara på helgerna då Jimmy kan ta ta Tyson. Som Jimmy säger att jag kanske får lägga detta på hyllan ett tag.. men då är allt jag kämpat för förgäves.. Det är ju nu jag måste kämpa, För det är nu jag hittat ett ställe där jag trivs och nu kan jag börja bygga på min kundkrets på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

men gumman. varför säger du aldrig något när man frågar??

jag har ingen lösning kanske men jag lyssnar gärna!!!..

kram på dig vännen!

2009-02-22 @ 20:20:47
Postat av: Maria

Ni kanske måste inse att ni tyvärr inte kan ha hund just nu =/

Jag tycker inte att det är rimligt att DU, hur mycket du än älskar honom, ska behöva ge upp din stora dröm för att du inte vet vart du ska göra av Tyson.

2009-02-22 @ 20:46:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag fick förfrågan om jag ville sälja produkter från Herbalifes produkter av en kund jag hade. Det kanske skulle vara något att dryga ut kassan med?

2009-02-25 @ 12:32:39
URL: http://fashionistasara.blogg.se/
Postat av: Madelen

hej.

Ville bara säga att jag känner igen mig exkakt i det du skriver!! Jag var i samma sits för cirka 1 år sedan, och det är INTE lätt. Tog många funderingar och chanser innan jag tillslut insog att det var bäst på alla sätt att lägga naglarna på vilande ett tag. Och jag är fortfarande där.

Om du vill kan du maila mig så kan vi snacka mera där.

Hälsningar Madelen

2009-02-26 @ 11:30:12

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0