Äntligen fredag..

.. Brukade man tänka förr. Men nu.. Nu jobbar jag ju lördagar också så jag får allt vänta en dag till hehe

Gårdagen gick faktist rätt bra. Jag fick skallebank rätt tidigt på em men det var nog för jag druckit för lite. Kom hem vid 20.30 i går kväll, så jag fick inte mycke till kvällstid hemma. Jag låg å glodde på Andra avenyn via datorn :)

Idag har jag pysslat lite med bokföringen och just nu står allt still.. På ett papper jag fått från skattemyndigheterna står det att jag ska betala 44 000 i skatt varje månad. EEEEH! Det e nåt som e jätte fel! Eller så ör det mig det är fel på som läser ellert fattar fel haha. Ska prata med mamma i kväll så får vi se om hon kan få mig klokare. Annars blir det att ringa skatteverket nästa vecka. Blä!

Har precis käkat frunch.. jag vet.. jag missade frukosten.. *dumma mig* Meeen, jag äter ju nåt iaf! Om några timmar ska jag till jobbet och jobba till typ 17.30. Sen hem å ha fredagskväll med Jimmy så är det jobb på imorgon igen.

Passade på att ta lite bilder på salongen igår när jag hade kameran med mig..



Va tycks? Det kanske ser lite rörigt ut?.. vi har precis möblerat om efter att vi har fått vårt utsug.. Det kommer bättre bilder senare, ville bara visa hur jag jobbar :)







Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint, men verkligen yttepyttigt litet! =) Jag måste åka dit och kolla sen nästa gång jag är i Sthlm =)

2009-02-06 @ 12:56:21
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Alellah

Kul att se! =)

2009-02-06 @ 19:00:05
Postat av: Monica Hansen

Det ser jättefint ut!

2009-02-08 @ 11:38:10
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: keit

Det vart ju jättebra. Ser ut som att de finns mer plats :- )

2009-02-08 @ 13:18:32
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0