Äntligen

.. Börjar jag känna mig som människa igen! Det tog en vecka. Det var faktist skit jobbigt. Har nog inte varit så här sjuk på flera år. Nu hoppas jag att jag gjort mitt för i år =D Gick upp ganska tidigt i morse och ställde mig i en varm å skön dusch, jag har bytt ut mina sänkläder efter allt svettande med feber toppar och dalar hehe så inatt blir det nice att krypa ner inför en ganska så stressig dag på jobbet i morgon. Jag sitter nu och försöker nå alla mina kunder som jag avbokat för sjukdom för nya tider. Nu har jag att göra minsann haha. Vist e de kul att ha att göra men just nu känns det som att jag borde gå lungt ut i början så jag inte blir sjuk igen. Hade jag haft ett vanligt jobb hade jag varit hemma hela veckan och kurerat mig MEN nu går ju inte de nej.. Nya tag! :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0