Gårdagen

Började med att Farmor och Farfar hämtade Tyson.

Sen skulle vi ta oss tll ett äventyrsbad. Vi packade ihop grejjerna och satte oss på en buss och 15 min senare var vi framme. Men tro det eller ej, badhuset var fullt så vi kom inte in. WTF! Så vi tog en promenad till Kista Galleria. Käkade och gick runt och kika lie. Jag hittade ett par skor som jag letat efter såå länge. Men pengar var det dåligt om så jag tänkte jamen då vet jag att dom finns här. Å gick vidare. Efter ett tag så fråga Jimmy om jag ville ha skorna. Ja de e klart sa jag. Jag kan köpa dom till dig i pressent.. Hmm, lite halv skeptisk då det är han som betalar det mesta hemma just nu å all mat och så. Men jag kunde ju inte tacka nej till det fina erbjudandet :)
Tack Bejbi♥

Sen var det dax att åka hem. Vi hoppade ner i soffan, hämtade täcken och mös ner oss ordentligt.
Vi fastnade framför Jurassic park.

Sen kom vi på att det var melodifestivalen.

Där tyckte iaf jag att det var några bra låtar. Jag gillade Lili och Sussie, Amy och Måns. Efter att ha hört H.E.A.T några gånger gillade jag den med faktist hehe.

Sedan vart det constantine.


Sen var vi båda jätte trötta och hoppade i säng.

Kommentarer
Postat av: xxx

Åh, riktigt fina skor..

2009-02-15 @ 11:26:58
Postat av: Maria

hur känns bloggen? Känns den rosa och fluffig?



Tack =)

2009-02-15 @ 15:25:45
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0