Hur ofta är du ledsen?

Hur ofta är du ledsen?

Jag vet inte hur ni andra är.. Men jag vet att jag har väldigt lätt för tårar. Både när jag är ledsen, arg och glad. Det är jätte irriterande när man är arg och det kommer tårar för då tror att man att jag är ledsen och då blir det helt fel. Jag kan sitta och grina till lejonkungen, jag kan bli så glad för någon annan, att det kommer tårar, jag kan bli ledsen när jag ser någon annan som är leden. Det brukar komma tårar när jag känner mycket kärlek. Men de värsta tårarna är ändå när hjärtat känns helt förkrossat. När någon sagt eller gjort något som får ens hjärta att gå itu... när någon sårar ens känslor lixom.

Äh, det vart mycket morgon svammel, men svara gärna på frågan och skriv hur just du är.
Har du lätt att bli ledsen/ få tårar i ögonen? Hur ofta blir du ledsen? osv..

Jag utmanar DIG att skriva och svara på dessa frågor, skriv gärna en liten kommentar om att du svarat.

Kommentarer
Postat av: camilla

mår jag dåligt med ångest o så kan jag ha svårt till tårar.. tror det är för att jag blockera mig själv så länge efter det med pojkvännen.

fast börjar få lättare till det igen vilket är skönt. för det gör ju att det lättar en hel del!

det sista har jag börjar grina till filmer vilket jag aldrig har gjort innan.

grinar när nån är jätte glad lyckligt slut mm haha.

jag har oxå väldigt lätt till tårar när jag blir redigt förbannad och det misstolkas även här!.

vet inte vad det är som gör det.

men alla känslor kanske ligger rätt nära varandra.. skratt.tårar och ilska. hehe. gråta är skönt iaf.

men inte när man är förbannad :P

2009-02-16 @ 09:58:13
URL: http://roxii81.blogspot.com
Postat av: Isabella

Inte så ofta ;)

2009-02-16 @ 10:20:30
URL: http://elladee.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag lipar för inget och allt nu för tiden... Kan bero på en massa hormoner så klart. Men annars har jag också lätt för tårar. Tror inte alls att det är något dåligt att man kan visa känslor. kram på dig!

2009-02-16 @ 11:35:19
URL: http://www.sessanmalin.blogspot.com
Postat av: Sofia

nja, jag har faktiskt ganska lätt för tårar, men ingen tror mig ;p Bara för att jag inte grät till lejonkungen när jag var liten xD

2009-02-16 @ 16:19:56
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ja men vad smart, varför har jag inte tänkt på det? fast ja, då färgar jag ju håret ändå, men inte lika mycket då förstås :) Tack för tipset!

2009-02-16 @ 19:52:04
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0