Mitt liv i en bh som inte passar..

A jag vet inte... fråga inte hahaha Känner bara mig så handikappad! Trodde det skulle bli enklare efter operatioen men icke! Snarare totala mosattsen. Jag kan inte hitta bhar som passar, så enkelt är det =(  En vän har nyss opererat sig och hon skriver om olika ställen där det finns bhar för oss med lite större som INTE är tant bharna som kostar en förmögenhet. Blandannat denna sida som jag inte hunnit kolla in. Men så på Onsdag ska hon å jag åka till Change i Nacka Forum för där hade hon minsann hittat jätte fina bhar. Jag hoppas hoppas verkligen att jag också hittar! Jag behöver en vit och en svart det är prio 1. Sen skulle jag vilja hitta en vit och svart halterneck.. Men, jag har inte allt förstora förhoppningar måste jag erkänna.. Jag har varit i välsorterade undrekläders butiker där man fått jätte mycket hjälp men förgäves. För det finns inga bhar till mina boobisar..

Kommentarer
Postat av: keit

Har du varit i gamla stan den på västerlånggatan de har också speciella kvällar där de stänger igen så man ska få hjälp i lugn och ro. En kund till mig va där och rekommenderade den varmt. :-)

2009-02-08 @ 13:15:28
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag hittade på st eriksgatan...bodhi heter butiken. Jag har ju D kupa, och dom hade större också.

Dom har snygga till bra pris, sen om man blir medlem har dom specialkvällar.

Kan vara värt o kolla?

2009-02-08 @ 14:07:48
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: Pernilla

Jag vet verkligen vad du menar.

Har 65H och det är inte det lättaste att hitta.

Men CHANGE har mkt fint till bra priser dessutom=)

2009-02-08 @ 15:03:23
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0