Jahopp.. blekfis ooooh yes!

Dagen började med gröt hihi. Gu va jag e dutti! =) Sen har jag diskat (som varje dag den senaste veckan efter allt lagande av mat haha) Jag har fixat mig för dagen och busat lite med Tyson. Nu ligger han i mitt knä å myspyser och morrar till då han hör någon ute i trappen hehe. Nu är det dax för en frukt och sen ska jag plocka iordning lite här hemma. Just ja, jag har ju ringt och försökt fixa ett parkerings tillstånd till Maria och Robert när dom kommer i hegen men hon som har hand om det var inte på kontoret förns på tordag så då gör jag ett nytt försök. Ha nu en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag misstänkte nbästan det, tyvärr så är blå/lila de färger som är svårast att få till och som sitter sämst =/ Jag kan kanske ta med lite färg till slingan.

2009-01-20 @ 14:47:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0