Sista dagen idag

I dag är sista dagen på ren kur med Cambridge.. Det har varit lätt från och till men sen har det varit dagar då jag helst av allt har velat gräva ner mig och inte komma upp igen. Vissa dagar har jag mått toppen och inte brytt mig ett dugg när någon suttit mitt framför nosen på mig och smaska både god mat, godis och glass medans andra dagar bara av man känner lukten av något smarrigt så blir man näsan grinig.. Det går upp och ner hur ja känner mig i min kropp.. Jag ser på korten från strandet tex att jag ser smal och fin ut men jag känner mig inte så fin som jag ser ut på korten. Jag känner att det fortfarande är för mycket både här och där.. Jo, jag vet.. Träning tänker ni säkert. Efter semestern som är om 2 v så SKA jag ta tag i träningen. Denna gången ska jag ta det jätte lugnt för jag vill inte bli sjuk igen! Nu är det bara att stå ut denna dagen och imorn får jag börja käka lite försiktigt igen. Ska fortfarande dricka CB till Frukost och lunch fram till lördag För då vill jag äta! Sen har jag tänkt att jag kör lite blandat fram till semestern, vill ju inte må dåligt på semestern sen.. Upp med humöret nu!

 

Kommentarer
Postat av: Bettan

varför blir du sjuk när du tränar? menar du förkylning eller?

2009-07-07 @ 11:29:58
URL: http://julmusten.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror på dig gumsan! KRAM

2009-07-07 @ 17:11:41
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Åh va härligt att du snart är klar =)!!!!



Har du börjat planera vad första måltiden skall vara än? Hur mycket har du gått ner?



Ang mitt hår så håller jag med dig, jag såg sjuk ut i blont hår. Det passar mig verkligen inte. Dom allra flesta klär bättre i brunt hår än blont iofs =)!



Kram

2009-07-07 @ 20:50:25
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: <---

bra jobbat med cb kuren. Den kan vara riktigt tuff.

Fin blogg du har.

2009-07-07 @ 21:18:06
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: MARTY

haha jaa.. det kanske är ett "prazskysyndrom" att va uppe och busa i tid och otid.. duracellhundarna hahah ;P



har tittat lite på bloggen. du är duktig som lyckas följa dieten, fin kropp!! kul att det ger resultat så det ger en extra kraft att nå sitt mål :)

2009-07-07 @ 22:22:21
URL: http://medmarty.blogg.se/
Postat av: Bettan

okey jag har samma problem, men senbörjade jag dricka mivitotal varje dag för att stärka immunförsvaret och det tog ett tag med när ja verkligen höll mig till det så har ja blivit mindre o mindre sjuk, förr vart ja varje månad nu går det flera månader mellan förkylningarna. sedan har ja även börja dricka antioxidanter på brustablett finns i vanliga mataffärer, dessa dricker ja efter träningspasset för då är immunförsvaret som lägst och är oftast då man drar på sig någon förkylning. kan vara bra tips tänkte jag eftersom ja haft samma problem=)

2009-07-08 @ 14:38:46
URL: http://julmusten.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0