Tandis kontroll

Suck! Har gått och varit jätte nervös sen Ty började tappa tänder och speciellt efter att ha pratat med A Gripen om hans tänder då vart jag jätte orolig då hon trodde att dom typ var ruttnna.. Men så var inte läget. Jag trodde att dom hade bokat för att söva honom om det behövdes men så var inte läget. Han skulle bara på kotroll.Och jag som hade tagit ledigt för att ta hand om Ty aja, ialla fall så såg det inte så farligt ut.. Han hade dubbla hörntänder på 2 ställen nån tand satt löst längre bak som dom trodde var en valptand för hon tyckte att det såg ut som att det var en tand på G under sen var det tandsten.. Men vi bokade en tid för operation efter semestrar så att vi får detta gjort. Han har inga problem att äta så det är ingen fara tyckte hon. Så, nu kan jag vara lite lugnare fram tills op...

Det känns som att det får vara nog med detta oroandet nu det är jobbigt med ångest attacker som tycks hålla på i evigheter numera :(

Nu ska jag packa grejjer sen ska jag åka iväg i helgen.. Lillbubben får vara hemma med Husse. Känns ganska skönt!

kamisar

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0