Han får komma hem

Dom ringde från Vet till Jimmy och sa att vi får komma och hämta honom 13.30 weei! Han är fortfarande lite lös i magen och det hade varit lite utblandat med blod men dom säger att det troligtvis är för att han är stressad så av den anledningen får vi hämta hem honom idag så han får lugn och ro hemma med husse och matte. Han ska få någon medecin men sig hem och mer vet jag inte.. Nu sitter jag klar och vill åka nu nu nu men jag ska inte åka så tidigt hehe då får jag sitta och vänta jätte länge på att få ut mig prins så jag får gott vänta en timme hemma. Jag har nog lyckats att boka om alla mina kunder denna vecka så att jag inte börjar innan 16 för jag vill inte att han ska vara ensam denna första vecka och inte vill jag ta med honom till jobbet heller. Han ska bara få lugn och ro nu. Jag har passat på att tvätta alla hans sängar och filtar utom en så att han har sin lukt på nånting när han komme hem hehe.. Ne, nu kan jag inte sitta still längre måste göra något! Ha en bra dag! Berättar med sen..

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0