Jag och min bejbi <3

Hittade en lite skojjig lista, längesen jag gjorde en lista så here we go!


Vad heter ni? Jessica och Jimmy
Hur träffades ni? Vi träffades uppe i Mora hos min kusin och hennes sambo Robert som är Jimmys bästa vän.
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite över 3 år <3
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? japps
Har ni barn? Nej bara lille Tyson och han är ju som ett litet barn hehe
Har båda körkort? Ingen :S
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut
Vem sa "Jag älskar dig" först? HaHa han.
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och vattuman
Vem fyller först på året? Jimmy
Vem är längst? Jimmy
Vem sjunger bäst? Jimmy
Håller ni i handen på stan? Tja, det gör vi väl..
Kände ni varann innan ni blev ihop? naee, nåra veckor hehe
Vad har ni gemensamt? sol semestrar och film och mys
Blev du kär vid första ögonkastet? nja, men jag tyckte han var galet snygg hihi
Har ni någon speciell låt? Haha ne egentligen inte, men första sommaren så spelades zlatans låt typ heeela tiden :P
Har ni stora framtidsplaner? Jag tror och hoppas det, hus, barn och så :D
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Japp 2 ggr
Vilket är ert bästa minne? Turkiet resan måste jag nog säga, nykära och det kunde inte bli bättre :)
Vem lagar bäst mat? Det är lite olika där, Jimmy kan bara han vill hehe
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tjaa, han spelar eller tittar på tv. Jag sitter vid datorn eller så tittar vi på film..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 1 timme med pendeln typ
Blir du lätt svartsjuk? Både ja och nej hehe
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda
Brukar nån av er prata i sömnen?  Jag gör det men det händer även att Jimmy gör det
Läser ni varandras SMS? Nej, det är hans privata. Jag tror inta han gör det (längre)

Älskar dig Jimmy!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0