Redan måndag..

som sagt.. Tiden går.. Jag sprayade mig med TANCAN clear i lördags och vist gick det himla bra! Det var som sagt svårt att veta att man sprayat överallt efterssom sprayen är helt transparant men jag tyckte jag lyckades bra! Jag har fått många positiva komplinmanger om att jag var så fint brun =) Jag har hört att det ska färga av sig på kläderna men förljer man anvisningarna som jag gjorde så gick det bra. Det kanske är en anings färg på min vita bh men det går bort i 40 graders tvätt.

I lördags var jag på fest med Hanne i Sumpan hos en av hennes vänner som fyllde 30år. Vi vart bjudna på mumisg tonfisk sallad med bröd och sen hemmagjord tårta MUMS!




Kommentarer
Postat av: Hanne

Det första kortet ser jag ut som hej kom och hjälp mig.. det sista ser jag ut som en rabies smittad hund på hahaha.. mittenkortet får mig att vilja börja med cambridge NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! kram

2009-06-08 @ 17:32:46

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0