SÅja, nu kan jag avslöja varför jag kände mig busig ;)

Som jag skrev så fyllde min mamma år igår♥  och jag hade tänkt att fira midsommar med Jimmy och hans vänner. Men när jag tänkte att jag inte får varken äta gott eller dricka gott och dessutom glo på fotboll på midsommar så sket jag i de och ville överasska min goa mamma i stället :) Jag hade ju sagt att vi inte skulle komma men jag packade en väska tog Ty med mig och åkre hem till mamma igår efter jobbet. Släpade en ganska stor blomma med mig och hade tung ryggsäck + Ty haha. Ville egentligen gå upp och bara hej hej här e vi men när vi kom fram med bussen så ös regnade det, jag satte mig och väntade 10 min men regnet fortsatte så jag ringde mamma som just då stod och trampa på sin crosstrainer i fullt ös och -undrade om hon kudnde ringa upp.
-Njaaa hehe du kan komma hämta mig vid bussen!
-VA? kommer ni ändå? När då?
-Jag är här NU hahaha.
Så blev jag hämtad :) Mamma gillade blomman och även pressentkortet på centralbadet med valfri behandling :) Senare kom Kim och Annie och åt middag. JOBBIGT att känna mat oset och titta på när andra äten mat paj och muffins och massa smurr :( Men men, jag höll mig. Nu väntar vi på mormor så blir nästa middag och fika som jag ska tytcka va än jobbigare :( Hua!

Aja trevlig midsommar! Njut av ALLT smurr som bjuds nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nog var du busig allt och gjorde mig riktigt förvånad och jätteglad. Synd att ni inte kunde stanna längre. Och så måste jag säga att du var jätteduktig som kunde stå emot all mat, jordgubbar, kakor, tårta mm. Du kommer absolut att klara det här galant. Ge Ty en jättekram och hälsa Jimmy också. Kraaaaamisar

2009-06-20 @ 11:27:27

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0