Ty börjar bli sig själv igen..

Han är piggre och gladare och första promenaden idag bajsade han faktist en korv weei hehe. Problemet nu är att han äter väldigt dåligt, precis som varje gång efter sjukhus besök :( Usch jag är så trött på att behöva gå och oroa mig hela tiden! Han fick några mini bitar med nötfärs för att jag skulle se om han bara vägrar diet maten och så var det, hans mage kurrar jätte mycket :( Han är ju jätte hungrig men varför äter han inte då? Dumma hund! Jag har försökt att leka i honom mat, låtsas äta upp den men inget funkar idag... Nu har jag tagit bort maten en stund. Ska ge honom den igen om en timme eller så, det är detta som bjuds just nu, det blir inte bättre!

Han har gått ner massa i vikt så klart  å han se ut som ett skelett :(

ÄT nu Tyson!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0