Godmorgon

Har legat och dragit mig ganska länge idag.. skönt! fick några bokningar /ombokningar via sms i morse. Tänkte att jag banne mig skulle ta och äta lite frukost och sen göra mig lite i ordning och sen ta bussen till Net on net och fixa den där sablans bläckpatronen som saknas. Nu har man ju vant sig vid att kunna skriva ut så blir man lite handikappad av att inte kuna hehe. Har massa som ska ut till jobbet. bla. Sen tror jag att jag ska ta och rensa papper idag så jag får det gjort någon gång hehe. Skulle behöva ta mig ner och sola men vi får se om jag hinner. Nä, nu skriker magen HUNGRIG så bäst att sätta fart. Ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0