Net on net och promenad

Nu är jag precis hemkommen från en skön promenad. Jag åkte ut till Net on net och när jag var klar där gick jag till bussen. det var 5 min att vänta satte mig ner och tittade mig omkring och fick syn på en skylt jag kände igen namnet på och tänkte att det nog inte kan vara så lång hem. Hade ingen aning om vägen men jag tänkte att vafasen skulle jag komma jätte fel får jag väl gå tillbaka helt enkelt. Å så började jag gå och gå.. vägen var jätte mysig men lång! Bilder kommer här:


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är gumman! Jag ska köra ett pass på steppen snart så jag kan släppa mitt dåliga samvete för en stund.



Okej, tråkigt med dumma människor... =( Man blir så ledsen. Tänker på dig! Du vet var jag finns. Stor kram och trevlig helg om vi inte hörs mer innan dess!

2009-03-13 @ 13:25:36
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Hanne

Å vad du är duktig gumman.. måste kännas skönt att komma ut lite:) får ta tag i det snart igen när killarna är friska.. kramis

2009-03-14 @ 07:58:10

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0