Ny dag, nya tag!

Det är tisdag morgon och jag är redan klar för att åka till jobbet. Det vart ganska tidig uppstigning idag då det kom in en kund och bokade en tidig tid igår :) Tyson kommer här och sträcker ut sig och ser ut som 7 svåra år haha. Det är för tidigt för honom, morgontrött som han är :)

Han kan knappt hålla upp ögonen ju. Stackars pluttis så tröttis då. Jimmy kom ju hem sent inatt som sagt. Tror kl var närmare 4 huua! Han var ju inte direkt tyst när han kom in om jag säger så. Tyson flög upp och sprang ut skällandes och morrandes ut i hallen. När han väl kom och la sig igen hade jag jätte svårt att somna om. Morr.

Bjuder på en oborstad tröttis bild på mig med då. Det är väl inte bara tyson som är trött och urslig hehe. Usch så man ser ut haha

Nu 30 min senare är han inte så trött längre hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så fin så gumman! Ha en bra dag på jobbet! Kram

2009-03-10 @ 09:27:09
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0