Då var det onsdag..

Har suttit hela morgonen ( 30 min) och tittat runt blad bloggar och många nämner att "det är deras sista arbetsdag i veckan jihoo " typ.. Men jag kan stolt säga att jag har jobb hela veckan hihihii. Älskar mitt jobb! Tänk att min dröm har gått i uppfyllelse ändå, få sitta och göra folk fina om händerna varje dag tycker jag är super kul :) Ni har väl inte missat att vi har en tävling på Nail fashions blogg va? In och tävla nu då! ;) Lycka till!

Gjorde likadana naglar som jag har igår på Hanne. Hon vart så nöjd och glad.
Vill du se mer av vad jag gjort så gå in HÄR

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ska kika på tävlingen! :D

2009-05-20 @ 12:02:32
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
Postat av: sabina

är itne lätt alla gånger.. men när man väl har börjat så går det.. jag lovar!

2009-05-20 @ 12:38:11
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0