Godmorgon

Morgonen startade kl 5 av att jag var tvungen att torka kiss i köket.. Ty hade kissat inne.. suck! Sen gick jag och la mig igen, vaknade flera gånger men tillslut somnade jag in igen och vaknade inte förens 9. Gick upp satte på mig trningskläderna och ut med Ty en kortis och upp igen för att förbereda crosstrainern för lite träning. På med MTV på tvn och upp och hoppa. Efter 20 min  tänkte jag att det var bäst att lägga av då det började spänna i halsen ordentligt. Men nu skiter jag i halsen faktist och nu ska jag tamefaan tappa kg på vågen och cm på kroppen! Och jag ska INTE bli mer sjuk!

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt tjejen. . . =)

2009-05-13 @ 14:47:31
URL: http://buddylinda.blaggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0