Helt slut!

Gick upp med Ty kl 9 så gick vi på långpromenad med stopp hos svärföräldrarna. Vi var ute i 3 timmar varav promenaden var på två timmar =) Väl hemma så hade Jimmy precis vaknat så han fixade sig lite och så gick vi ut till ikea (15min) och var där och gick omkring i ca 2,5 timme. När jag kom hem igen så ställde jag mig och diska och plockade ordning i lägenheten.

Före efter bild på köksstols överdragen..

Nya mattan i hallen..

Nya påslakan..

Ny spegel ovanför byråni hallen.

Ny badrumsmatta.

Ny skärbräda. mörk blå.

En ny bus mus till Ty, brun

Mysa strå täcke till Jimmy.

Gosa vädd kudde till Jimmy.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är det underbart att köpa nya saker till sitt hem =D. Man blir så glad utav det!

2009-05-17 @ 17:17:31
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh så roligt att shoppa på IKEA! Jag vill också =P



Aaah visst var vovven söt? =D För min del så lutar det åt att det blir en sån till hösten =)

2009-05-17 @ 17:41:05
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0