Jaha..

.. Nu har man käkat frulle, mellis och varit ute på en 40 miners promenad med Tyson. Det var underbart skönt ute fast det blåser och det rinner i ögonen hela tiden då.. lite små jobbigt, men det var skönt att röra på fläsket hehe ;o)


Köp EJ! Top dry ni som jobbar med naglar!
Jag hade tänkt att jag skulle tagit mig ner till T & T Nailart för att reklamera en vara jag köpt som förstörde hela min dag i går. Dom lovade att denna produkt skulle torka vanligt lack om man la över ett tunt lager och in i uv lampan i 3 min. MEN för det första var det inte lätt att lägga på för den var tjockt och nästan lim aktigt . det vart som små trådar efter man la på det.. Det gick inte att lägga på/ rätta till flera gånger och efter att ha haft handen i lampan både 3 och 4 min så vist kändes det torrt på ytan men drog man lite så drogs hela lagret bort och det vart ojämt och bubbligt och man fick ta bort allt och göra om från början. Det gjorde att jag vart stressad, och SEN med alla mina kunder och fick stressa asset av mig hela dagen igår.. Stackars mina kunder fick sitta och vänta men dom fick rabatt iaf och alla mina snälla söta kunder är så förstående så det var väl mest jag som kände mig stressad arg och irriterad på att man blir pålurad massa skit rent utsagt! Men ja.. det är ju röd dag idag så det får bli imorgon eller på måndag då antar jag... suck.





Däremot har jag testat på Perfect seall clear och den är UNDERBAR! Det är en super glans som är super tunn och blir extremt fin glansig yta av. Den ska också härdas i 3 min och det bli ringen kladdig yta efter utan det är klart att olja in :)

Kommentarer
Postat av: keit

Låter som att den va för gammal då blir det så med produkterns. :-( Va less man blir.

2009-05-23 @ 09:43:16
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0