Dagmatte söks i Jakobsberg

Behöver en dagmatte/husse till Tyson i Jakobsberg

Hej jag heter Jessica och har en liten PK (Prazsky krysarik) hane som heter Tyson och är 1,5 år. Jag är egen företagare och jobbar i Zinkensdamm. Det har hittills fungerat bra att Tyson följt med mig till jobbet eller fått vara hemma tills min sambo Jimmy kommer hem. Men nu börjar företaget växa mer och mer och jag skulle behöva en dagmatte/husse till Tyson. Det kan till att börja med handla om nån/ några dagar i veckan som längst mellan 9- 17. Det skulle vara bra om du har möjlighet att lämna Tyson när det är dags att få gå hem.

Tyson är en mini vovve som alltid är glad, älskar människor, barn och andra hundar. Väldigt lätt att ha att göra med. Han skulle vilja ha någon som tycker om hundar så klart, som gillar att gå på promenader, busa och klia magen. Viktigt är en lugn och trygg person och miljö.

Hör av dig om du är intresserad

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Usch och blä, att inte få sova är nog det värsta som finns =S

2009-11-24 @ 20:25:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0