Sktvädret gör mig..

SEG!
Jag sover länge på morgonen och vill inte göra någonting helst, bara dra täcket över huvudet å se på nån bra film eller nåt. MEN jag har en kropp jag inte kan svika och ett jobb att sköta. Visseligen är det väldigt lugnt på jobbet just nu men jag har ju ändå lite att göra.

Så här der det ut när man tittar ut från gymmet, man ser ju då inte det där hemska hemska snöblandat regn skiten som kommer ner men ni ser ju.. grått grått grått, mörkt å kallt!

Jag hade verrkligen INGEN lust att ta mig till gymmet idag men jag hade bestämt att idag ska jag ha sovmorgon och sen ska jag ta mig till gymmet. Jag tog mig dit och väl där brukar jag köra gärnet men jag kom lixom aldrig igång. Vi var kanske högst 10 pers på gymmet så jag kunde verkligen kört stenhårt men nej. Det gick bara inte. Aja, jag tog mig iaf dit. Nu har jag precis tagit en lång dusch och fått på mig lite kläder å nu ska jag bara göra ingenting tills det är dax att ta sig till jobbet en snabbis...

Usch vilken skit dag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0