Trött som ett as

Som sagt det vart en tidig morgom med träning.. det var super skönt men nu känner jag att jag snart inte kan hålla ögonen öppna.. Grabbarna sitter (helt sjukt, tro det eller ej) Med varsin stor platt tv med varsitt Xbox i vardagsrummet. Tog kort på dom för en stund sen.. Tänkte lägga upp dom sen så ni får se hahaha. Jag la mig i sängen med datan å snackar lite msn innan jag ska sova.. Ska ju upp å jobba imorrn. Hanne tyckte jag skulle med ut imorrn kväll. Som det känns just nu lockar det inte ett dugg, men kanske imorrn, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Hihi, låter som en kul syn! Har samma här ibland faktiskt, fast med datorer :)



Ha en mysig lördagskväll, kram!

2009-11-28 @ 21:14:51
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0