Upp å hoppa lilla loppa

Imorse vart det uppstigning kl 6.45 för kl 7.15 gick gånggången till 30 min spinning och sedan 30 min core. Dessa pass gillar jag inte. Tycker mer om 45 min passen på spinningen där dom får göra sin egen koreografi med sin egen musik. Dessa färdig koreografierade passen suger på sats! coren var sådär.. Rätt tråkig musik på båda passen med. Efter spinning och core avslutade jag med att jogga uppe på bandet 15 min. Sen var det dax att gå hem och duscha, fixa hår och sätta på sig ett face :O) Nu har jag varit ute på en 30 min promenad med Ty och det är fortfarande tid kvar innan jag ska åka till jobbet. Även om det är super skönt att gå upp och träna tidigt så känner jag redan nu att jag kommer vara AS trött ikväll... Ska jobba till typ 18.30.. Se ya

Kommentarer
Postat av: Linda

Du... DU ÄR SÅ JÄVLA BRA ATT JAG VILL DRA NÅT GAMMALT ÖVER MIG!!!! Önskar jag hade din motivation och ork och lust... Har så svårt att komma igång! Och så tröstäter jag för att jag är så dålig... Inge bra alls... Suck!

Kram

2009-11-27 @ 11:16:08
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0