Helgen

Hade sett fram emot gårdagens kväll några dagar.. Träffade nämligen Linda, Sara och Hanne. Det vart ju inte riktigt som jag tänkt men vi hade trevligt (tyckte jag) Men skippar nog Högbergs nästa gång! "nya Högbergs" personal suger stenhårt! det vart en ganska tidig kväll hem, Skönt. Alldeles lagom! :O)

Imorse vaknade jag tidigt av att Tyson skulle ut å kissa. Så vi tog en morgon promenad sen gick jag och la mig en stund till, Super skönt att bara ligga och dra sig i sängen till kl 11 :) Timmarna gick och jag låg och tittade på tv och hoppades nästan att Hanne skulle höra av sig och ställa in träningen så att jag kunde ligga kvar i sängen men jag fick ett mess av henne att hon skulle komma med ett tåg om ca 15 min... trodde jag... Jag hade ju såklart glömt att ställa om mobilen till vintertid. Men jag gjorde mig klar och gick till gymmet. Det slutade med att jag tränade ensam 2 timmar och gick hem hehe.. Så kan det gå. Men Jag är glad att Hanne fick upp mig ur sängen även om hon inte kom hehehe ;) ♥

Sen "lagade jag mat" (Färdig grillad kyckling, potatis sallad och en stor sallad med färdig skuren blandad sallad, majs och jag skar upp gurna och paprika) Lat som fan men gott som fan vart det.. Massa vitlök både i potatissalladen å sen hade vi såna inlagda? vitlökar till. Stackars mina kunder imorgon! Hoppas dom inte dör :s ;)

Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli efter 24 så jag kan gå ut sista promenaden med Tyson...

Godnatt sen

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Jag har inte tränat sen vi skaffade Atlas =S Men jag promenader blir det av i alla fall! =) Ska nog ut och gå i den braaaaanta skogen som vi gick i i lördags =P Skitbra träning!

2009-10-26 @ 00:12:38
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Hanne

Skönt att du kom iväg iaf. Tur att jag inte tränade igår. Jag är precis lika dyng förkyld idag som jag va ibörjan av den andra förkylningen. Åter igen kan jag inte träna.SUCK! Då äre bara att köra stenhård kur så man iaf kan gå ner nå mer. ÅÅÅh vad god mat du åt.. Men jag känner mig inte ett dugg sugen NU iaf.. får se hur veckan slutar;) kramar

2009-10-26 @ 07:49:47

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0