Skön dag!

Jaha dagen började med gymmet en timme och sen gick jag Charlotta och Jerry (mina och Tys nya vänner) en 1,5- 2 timmars promenad i skogen i det fina vädret. Så himlans söt lilla snuttan Jerry! Super skönt var det, jag hoppas att vi snart kan göra det igen ;O)! (lånade bilden från dig Charlotta, hoppas det är ok?)
Sen åkte jag till jobbet och jobbade lite för att sen gå och få lite massage som var suuuper skönt! Igår fick jag medicinsk fotvård å det var inte dumt måste jag säga! Mina fötter är lena å fina som baby rumpa hihi.. Fattas bara lite lacka på tå naglarna! Sen blir det super fint! :O)

Har precis plockat och fixat lite hemma inför imorgon.. För dåå... hihi *fniss fniss*
> Hemlis <


Kommentarer
Postat av: Charlotta

HA! Det är ju som att se sig själv i tidningen! Eller, sin hund iaf :D Ha en bäst helg så spöar vi maskinerna nästa vecka igen! Kramis

2009-09-04 @ 15:24:29
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0