Söndag å solen skiner :)

Super härligt väder idag!  Ty väckte mig för en timme sen och vi gick ut på en morgon promenad i solen :) Det var verkligen jätte skönt ute! Tänkte på det faktist att vi har fått väldigt fint väder nu.. :) Hoppas det håller i sig innan det är dax för den kalla hemska vintern att komma..

I veckan tränade jag 3 dagar.. Det vart spinning och core i tisdags. Bodypump i onsdags och sen testade jag ett nytt pass i fredags; core puls. Det var skit kul!!! Några kordinations övningar var svåra men det var ju första gången så man kommer nog in i det om man forstätter att gå :O)

Idag är det gymmet som gäller. Det var faktist Hanne som hörde av sig och fråga om jag ville med å det vill jag gärna! Skit bra att hon drar med mig idag för jag hade egentligen inte täkt att träna hehe..

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack =)

2009-09-20 @ 17:34:38
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0