Lugnt med träning

Det är ganska lugnt på tränings vägen just nu. Har något skit i kroppen som inte vill ge sig. Fick höra av en påläst person idag att jag ska trycka imig C vitamin och echinagard och fortsätta träna, Hon menade på att det var något som förändras med syre upptagningen när man börjar "hård träna" och då kan man bli sjuk just i början. Minns inte exakt vad hon sa men så länge jag inte har ont i halsen... Så jag får väl packa ner träningsklderna upp till Mora i helgen ;O)

Fick förfrågan av Mary Kay tjejerna idag om jag ville springa vårruset den 1 juni å jag sa ju självklart ja hihi. Så det är nu det gäller! Jag har alltså en månad på mig att komma i någon sån där form haha vilket skämt. Meen, jag ska iaf göra ett ärligt försök! Det blir en bra uppvärmng inför tjejmilen med Hanne ;O)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0