Små mål..

Nu har jag kommit så långt i min lilla träningsvärld att jag springer 20 min på löpbandet. För MIG är det stort! Jag har sedan många år tillbaka inte kunnat springa då jag fick benhinneinflammation en sommar och trodde att det var träningsvärk och fortsatte att täna som en galning. Därpå fick jag kroninsk benhinneinflammation och kunde inte springa utan att känna av det. Jag började springa 5 min kanske. sen har jag sakta ökat tiden och både i dag och i förrgår sprang jag 20 min i ett streck utan att känna av det. Det känns as skönt! Mitt mål har hela tiden varit att jag ska orka och kunna springa 30 min. Detta skall jag uppnå till sommaren! Så det så! Ska väl erkänna att även om jag kanske kunde ha sprungit om jag inte hade haft ont så hade jag nog inte orkat hehe. Så det känns faktist ännu bättre. Det visar ju att träningen någonstans har gjort någon nytta ;O)

Så go Jessica GO!!!

Svetto, efter 20 min jogging ;O)

Kommentarer
Postat av: Linda

GO GO GOOOOOO!!!!



NNU ska jag släpa mig till gymmet, bättre sent än aldrig... ÅH VAD JAG INTE VILL!!!



Kram

2010-04-16 @ 12:14:11
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Charlotta

DUKTIG!! Hoppas vi ses på gymet imorrn. Siktar på kl 9 senast. Kräm o pöss!

2010-04-18 @ 12:47:02
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0