Fetto!!! UT FÖR F.A.N!

Blir så trött på mig själv! Imorse började jag tidigt och valde att sova lite längre iställer för att gå på promenad. Bestämde mig för att gå en promenad när jag slutat jobba vilket var vid 15 tiden. Men icke. Jag åkte hem till Hanne å käkade donken mat å la mig i soffan. Ångesten steg å jag fick tillslut upp arslet från soffan och åkte hem. Kom innanför dörren skit irriterad och bytte om, än mer irriterad när man inte får sällskap, vilken peppning..? NOT. skickade iväg ett mess till grannen om hon ville hänga med å gick ut utan att jag trodde jag skulle få sällskap. Men kom ut i porten och fick ett mess att hon kommer. Det vart en kortare promenad men bättre de än inget å nu känns det inte så illa iaf. Imorrn bitti ska jag ut med en annan granne på promenad. Hoppas hon vill gå en bit! :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0