Brinnande ben!

Sista passet med Emma- Lee och Lina för denna veckan!

Så här såg passet ut idag:

Superset ben
  • Utfall i benpressen ss med djupa utfall
  • Vader i benpressen ss med sittande vadpress
  • Benpress breda trisetat med benpress smala och djupa benböj
  • Leg Extensions ss med Leg curl
  • Leg Extensions 1 ben ss med Glute
Tyvärr skrev jag inte upp vilka vikter jag hade.
Det gick så fort. Vi körde som 2 övningar i taget då Lina började köra första 8 sen körde jag den hon nyss gjorde så körde och hon på nästa så höll det på tills vi hade gjort 3 varv*8 på varje. Satan så tungt det var. Jag kände en känsla jag aldrig känt förut. Det var som att det brann i muskeln. Helt sjuk känsla. Det var brännhett. Jag hade ju redan träningsväk i benen sen innan och detta kommer ju knappast göra det bättre.
Ser inte fram emot dom kommande dagarna! AjAjAj haha

Jag har fått en läxa som jag ska göra 2 ggr i veckan för min svaga? onda! rygg. Så fort det blir för tungt och ben eller armar eller vad man än kör lägger jag på något sätt över tyngden på ryggslutet (svanken typ) å så får jag ont som satan. Jag försöker verkligen tänka på att ta i med den muskeln jag faktist tränar men det tar stop då det är för tungt :( SKIT RYGG!

Imorgon blir det armar, axlar och mage på sats här hemma själv å sen blir det rushintervaller på crosstrainern. Får se om det funkar så som dom på Fitness 24/7.

Nu ska jag fortsätta äta min middag å sen ska jag ta ett varmt bad å sen ska jag sova :)

Seya




Kommentarer
Postat av: A Kay

Ni är så duktiga och jag blir så sugen på att köra mera igen när jag läser det ni gör. :)



Vet inte vad som pågår i din rygg, men var försiktig. Jag har något medfött fel i nacken så jag har skadat mig många gånger för att jag inte lyssnat på min kropp. Så stärk upp lilla ryggen! :)

2010-12-03 @ 11:49:14
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0