Det vart ju inte som jag tänkte mig...

Jag hade planerat att köra ruchintevaller på crosstrainern på gymmet idag men det var som jag trodde inte möjligt på det sättet som vi brukar göra på dom maskinerna vi har på sats. Meen inga sura miner för de. Jag körde intervaller på nivå 7 i 2 min och på nivå 11 i 2 min. Jag förstökta köra på nivå 10 och 15 men dom första 10 min var jag jätte seg. det kändes inte ok. Halsen sa ifrån å kroppen ville inte röra sig. Men när jag sänkte till 7 och 11 gick det bättre å efterssom jag kände mig lite besviken så blev det 25 min på bandet efter. Då körde jag ett eget program. Hastighet 6,3 ingen lutning i 160sek så höjde jag nästa 160 sek till lutning 5% å sen 10% å sist 15% å sen trappade jag ner i samma ordning fast tvärtom ;) Maxlutning är vist 15% märkte jag. annars hade jag testat på att höja lite till :)) Nu sitter jag här å käkar min keso blandet med äpple till frukost å känner min rätt nöjd ändå. :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0