Lillasyster kanin

Ionsdags vart jag väckt av att mobilen ringde kl 07.00. Det var Linda som ringde och hon börjar med att fråga om jag vill göre henne en tjänst.. Innan jag hann vakna till och fatta vad det var frågan om fattade jag inte så mycket hehe. Men hon undrade iaf om jag ville gå på teater ned henne och 9 barn för att all personal på hennes jobb hade blivit sjuka och det fanns ingen annan som kunde hjälpa till. Självklart ställer man upp! Jag flög upp till datorn och kollade tid och hur jag skulle åka. Jag hann precis göra iordning frukost och det allra nödvändigaste som att sätta på mig kläder, kissa och borsta tänderna... Sen gick tåget...

 

Måste säga att det var lite kul men lite läskit att få 9 ungar på sitt ansvar som man inte ens vet vad dom heter men det gick ganska bra ändå tycker jag!  Rutinerna sen jag själv jobbade på dagis sitter lixom kvar litegranna hehe.


Teatern var iaf jätte bra! Rekomendarar jag verkligen till er som har barn därute!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0