Superset ben med Lina

Igår åkte jag till gymmet trotts att jag spenderat större delen av dagen i sängen med migrän. Den värsta migrän "värken" var borta men jag hade fortfarande ont i huvudet när jag åkte iväg. meen... Jag gjorde det! "Gör det ändå" har jag fått lära mig av mina Mary Kay kollegor ;) Emma- Lee var på julbord så jag och Lina fick kämpa själva :) Tycker vi gjorde en strålande insats :) Det vart inga intevaller för mig pga skallen men det ska jag ta igen i helgen hade jag tänkt :)


Imorgon är det vägning och mätning igen så håll koll på 12 veckorsutmanings bloggen om ni är nyfikna på hur det gått den här veckan.

Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0