Vilodag

Efter dessa två dagar behöver jag en vilodag idag! Jag är helt mör i hela kroppen idag haha. Men det är väl så det ska vara :) Tänkte lägga upp min träningsvecka:

Måndag:
Bröst, rygg, mage och Rushintervaller på crosstrainern

Tisdag:
Crossfit och backintervaller

Onsdag:
Vilodag

Torsdag:
Supersetben och intervallträning av något slag

Fredag:
Axlar, armar, mage och intervallträning av något slag

Lördag:
Intervallträning av något slag

Söndag:
Intervallträning av något slag

Då har jag fått in ett styrkepass och tre intervallpass som jag ska utföra själv på Sats :) Jag tror att det är så här det kommer att se ut några veckor framöver. Vi får se lite hur vart jag lägger vilodagen framöver men just nu känns det som det behövs en dags vila innan jag ska få testa på supersetben som ska vara skit tufft det med hehe

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0