Tyson fyller snart 2 år..

Tänk va tiden går snabbt. För ett år sen trodde vi knappt att han skulle bli 1 år.

Tröttisen i nya sängen =) (Den gamla har han växt ur hihi)

Hämta leksaker... helst av allt ska han ha ut ALLT

Favvisarna.. Pipisar :)

Skalleper med en av favvisarna..

Väntar på att Matte ska kasta pipisen..

Matte hinner inte med att fota :P

Matte packade väskan inför tåg resan hem till älsklings Tusse. Ty hoppar självklart i innan vi ens packat klart. Han vet att det är något på gång när väskan bäddas :)

Kommentarer
Postat av: keit

Naaaa söööta Ty. Vilka fruktisar använder du ? Jag har ju Nail Selection och där väljer man tjockleken själv :-) Bara att skiva. Skivare förljer med på köpet.

2010-02-04 @ 18:08:59
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tror att jag dör lite varje gång jag hamnar på din blogg och ser lilla tyson.. han är så magiskt fin. vill HA! var rädd om er

2010-02-08 @ 18:18:57
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0