Avatar

När filmen kom ut bestämde jag mig för att jag inte skulle se dom där löjliga blå gubbarna.. Men så när man sitter på jobbet och fler och fler säger att den var skit bra och att dom tänkt likadant som jag själv så jaja jag får väl gå se den då. Vad passade då inte bättre att Linda skrev i sin blogg om biobiljetter hon fått i julklapp på sitt jobb :) Så igår efter jobbet var jag och Linda och såg Avatar. Tack för de Linda! :O)

 

Å Gissa OM den var bra?!

Det var den såklart :)

Se den!

 


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Jag blev jättenöjd och hon blev sjukt nöjd, riktigt roligt =P

2010-01-26 @ 21:06:16
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0