Får väl..

ta och uppdatera er lite kanske...

Jag och Jimmy hade planerat en resa ner till Blekinge över nyår (29/12- 2/1). Jag vart självklart sjuk sista dagen innan resan men efterssom jag hade en ganska stor överraskning på G kunde jag inte stanna hemma. Satt på resan ner och snorade, hade as ont i halsen och kunde knappt andas. Pillade i mig alvedon och knaprade halstabletter som en besatt. Jag hade 2 dagar på mig att bli bättre hos Paul och Louis när vi väl var nere och bättre vart jag. Nyårsafton var jag mycket bättre men inte frisk. Kunde njuta av den GODA maten till tusen men tog det ganska lugnt med alkoholen. Det vart en kul kväll trotts det hehe. Tack alla <3

Vad Jimmy inte viste var att jag hade bokat en resa till oss som 30 års present till Jimmy. så när Paul och Louise började packa på frdagskvällen så sa jag att vi också skulle packa för att jag hade en överraskning imorgon. Jimmy gissade direkt att vi skulle med på paul och Louises planerade resa till gran canaria men jag sa nej och att han inte skulle ha för stora förväntningar för att han skulle koppla bort att vi faktist skulle med dom hehe. Jimmy vart skit nervös och kunde inte slappna av, hade svårt att somna och jag lika så. Efter många om och men så somnade vi.. Men klockan ringde 2 timmar senare kl 4.30 då var det dax att gå upp. Jimmy fortfarande ovetande om vad som komma skall. Han fick veta att vi skulle åka tåg tillsammans med Paul och louise. Väl på tåget fick han reda på att vi faktist skulle till San augustin i en vecka. GRATTIS! Han hade nog lite svårt att ta in det.. Det tog ett bra tag innan han fattade att det var sant. hihihi

gu sånt planerande och smusslande det har varit. Jag har ju haft kontakt med hans boss och ordnat med hundvakt och försökt att inte försäga mig i över en månads tid och det har inte varit lätt haha

Jag vill tacka Mamma och Hasse, Pia och Janne, Kim och Anne, Jana med familj och Hanne för att ni har ställt upp med lite olika grejjer inför resan. Utan er hade det inte blivit någon resa. Vill samtidigt be om ursäkt till Jana med familj att det vart som det vart. <3

Vi hade en härlig vecka med 20- 30 graders värme. Sol och bad. Super skönt att slippa sveriges vinter väder!

före och efter han fick veta ;O)


Fler bilder hittar ni på Facebook ;O)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi gud vilken bra överraskning gumman!! :) Vad roligt att det gick att genomföra! Fina bilder från resan och du är såklart en pudding, men det visste du ju redan!

Stor kram

2010-01-13 @ 12:41:11
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Jana

Välkomna hem!!Guuuud så härligt det ser ut att ha varit!!Vilken energikick!!:-D

Ja,trist att det blev så fel med Tyson :-(

Kom ju på att jag har en nagelbehandling innastående hos dig!Vann ju tävlingen på festen :-D

Jag har ju börjat jobba nu men har en hel del tidiga dagar ändå :-)

Kram!

2010-01-17 @ 09:52:23
Postat av: Elin

Åhh vilken perfekt födelsedagspresent och överraskning!! :) kram

2010-01-27 @ 12:42:40
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0