Mår inge vidare..

Har sovit dåligt i natt, haft ont i magen och mått lite illa. Hjärtat har rusat så denna vecka blir de inge mer jobb :(
Förutom att jag måste ta tag i bokföringen men jag behöver inte stressa med det. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag bli så arg/förtvivla/ledsen om något går fel eller om det är något jag inte förstår eller så, att jag får en ångest attack igen. Men jag ska försöka att ta det lugnt! Ingen stress!!!!
Om jag ska vara ärlig tror jag att stress är just varför jag inte mår så bra :( Har tänkt detta flera ggr nu på sista tiden: Att OM jag hade vetat att det skulle vara så här att ha eget företag hade jag nog aldrig skaffat de! När jag fick det berättat för mig hur det var att jobba med naglar som egen vart jag lovad guld och gröna skogar. Men så enkelt var det inte! Självklart är det inte bara negativt! Då skulle jag ju aldrig kämpa mig kvar! Detta är ändå det bästa jag ngonsin gjort! MEN just denna tiden på året funkar inte jag! Det är det här med allt papper, bokföringen och bokslut och deklaration som är det STORA felet! Hade jag sluppit det och bara fått gjort det jag älskar nämligen NAGLAR så hade livet varit underbart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att det är jobbigt. Hoppas bara att du står ut till den dagen då det faktiskt har ordnat sig och du har flyt. För den dagen kommer. !!

kram

2010-01-28 @ 12:38:23
URL: http://www.buddy_linda.bloggspace.se
Postat av: keit

Nu ska vi tänka POSITIVT !! Tänker man positivt så blir det positivt. Jag har också blivit rätt less på bokföringen osv för det är ibland krångligt och sen blir det typ nada kvar mot det man trott. Men man ska kämpa för annars kommer man ingenstans. Kram kram

2010-01-29 @ 08:01:42
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Mams

Men jag är så glad att du gör något du verkligen tycker om.....det är inte alla som gör det. Och jag vet...att du klarar det här med bokföringen också, eller hur??? ;-)

2010-01-29 @ 19:25:56

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0