SL is the shit!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOT!

I dag var det stora förseningar hela långa dagen. Redan tidigt på morgonen fick Jimmy stå en timme i Karlberg och vänta på tåget. När jag åkte till jobbet stod det att det var förseningar pga ett signalfel.. Sällan...

På väg hem var det mindre kul. Då kom pendeln 30 min sen till Stockholm södra. Så var det någon smart jävel som dragit i nödbromsen så att tåget inte kunde åka. Men då kom det ett annat tåg som bara gick till Centralen. Sen fick man byta till T banan till Sumpan för att därifrån ta mig med pendeln hem. Suck! Detta var pga en olycka i karlberg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det härligt. Jag fick vänta 30 minuter på t-banan i morse. Wee. Jobbigt. Men just om den där olyckan i karlberg hörde jag av en kollega idag. Det var någon som hade hamnat på spåret sägs det...

2010-01-28 @ 12:39:57
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0