En härlig dag!


Hade sovmorgon, gick upp vid 9.20 tiden. Fast jag och Tyson låg och gosade ett tag innan vi gick ut på en kort promenad i solskenet. Inte ens Tyson ville gå in, men jag var tvungen för att jag skulle fixa iordning lite grejer innan jag skulle till jobbet. La bla. in en ny Mary kay order hihi. Så snart kommer det enn nytt paket hihi. Hade som vanligt en bra dag på jobbet och skötte mig med mina cb soppor fast vattnet vart det sämre med.. När jag inte tränar får jag i mig ca 1 liter bara :s Borde få i mig 4a :s. Aja, ska träna imorrn igen så då blir det bättre med det igen :) Blev bjuden på födelsedags fika av Kim idag.. Kul å gå på fika när man inte ska äta :S Sen hade Jimmys mamma middag hemma men då krockar ju de å hur kul e en middag utan att äta. Ne, skippar nog de tyvärr.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0