Första dagen snart över..

Första dagen har gått ovanligt bra men det kanske är för att jag är galet taggad hihi. Har väl fått stå ut med lite skallebank och så, men jag är alltid pigg på nå vis när jag går på CB. Man känne sig inte så där svullen efter maten MEN det jobbigate är nog att få i sig såna mängder med vatten. Det går bara inte. Jag dricker så mycket det bara går.. Sen får det vara bra! Imorrn blir det träning! Måste erkänna att det är lite ångest laddat med träningen fortfarande. MEN de skiter vi i å bara går! Nu börjar sänger ropa efter mig därinne så det börjar bli dax att förbereda sig för att sova. Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja förstår hur du menar. jag är alltid pigg på något vis när jag går på "pulver" med. Blir lite sugen på en egen kur när jag läser om dig.

kram

2010-03-10 @ 16:16:10
URL: http://www.buddy_linda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0