Hudvård är jätte viktigt!

Jag kan ju berätta att jag sedan ett år tillbaka har använt Mary Kays bas hudvårds produker. Jag ska vara helt ärlig att säga att jag har slarvat lite från och till men jag har aldrig haft problem med huden så jag har inte riktikt förstått hur viktit det är med hudvård fast att man inte har problem. Efter att jag började jobba med naglar så har jag fått rätt mycket finnar och sånt pga den "smutsiga" miljön jag jobbar i hela dagerna med torr luft och massa fil damm som är så små partiklar att dom tränger sig in i porerna och gör orent.

Så en dag dök Madelene upp på jobbet och det visade att hon jobbade med Mary Kay. Jag hade testat produkterna för några år sedan och då inte kunde ha dom så jag var inte jätte possitiv till det hela. Men jag tyckte ändå det vore kul att gå och få prova produkterna helt gratis som en liten kul grej, så vi bokade en tid. Madelene och jag träffades och jag vart jätte glad när jag fick prova och tyckte att det kändes såå skönt men jag var lite skeptisk mot priset. Men när jag fick höra att jag kan delbetala och OM det skulle vara så att jag inte kan ha produkterna så kan jag lämna tillbaka allt och få pengarna tillbaka. Jag skulle få upp till halva flaskans innehåll på mig att testa produkterna så jag kunde inte låta bli att köpa Mirakel settet (Rengöring, dag och natt serum, fukt och fundation.) jag måste säga att det är super bra produkter! (Annas hade jag ju inte kunnat sälja dom som jag gör nu hehe.)


Nu när jag har fått hem min första och andra order så jag har kunnat börja testa fler produkter ur deras fantastiska sortument. En bland favoriterna är microdermabrasion set: Ett hudvårdsset i två steg som ger dig omedelbara resultat som du aldrig kommer att vilja vara utan. Bekämpa fina linjer,förminskar porer och uppnå strålande slät hy!:) och det funkar faktist. Har alltid irriterat mig på mina lite större porer precis under ögonen och nu har jag använt microdermabrasion set 2ggr i veckan i en månad och jag ser redan resultat.

Ni måste bara prova! Det är ju ändå gratis ;)

Kommentarer
Postat av: Keit

Kostar vilket då sötiz ?

2010-03-16 @ 13:09:29
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Keit

Jaha hi hi men det står ju allt på hemsidan .-) Kika en gång till .-) kraaam

2010-03-16 @ 23:10:14
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0