Känns rätt tungt nu.

Har mått prima hela långa dagen. Imorse hade jag min första facial med Ann som också är mycket intresserad av det fantastiska jobbet Mary Kay har att erbjuda. Hade en super bra dag på jobbet med mina goa kunder. Men just precis nu skulle jag kunna ge nästan vad som för att äta något. Jag är såå sugen och hungrig. Kan vara för att jag knappt druckit något idag alls.. dumma mig! Vill att klockan ska gå lite snabbare så jag kan få gå sova så det kan bli imorgon! vill att denna veckan ska vara slut å nästa med.. Buuh! Ge mig styrka!!!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Men ring då för sjutton gubbar!!!!!!!!

2010-03-18 @ 05:47:43
Postat av: Linda

Kämpa på gumman och du, GLÖM INTE ATT DRICKA!!! Du MÅSTE dricka mycket för att din kropp ska orka något sånär. Och för att du ska slippa få såna där sötsugsattacker.



Jag hade en ordentlig svacka igår kväll men jag stod emot jag med. Vi är fan bäst gumman!!! Puss & kram

2010-03-18 @ 07:26:31
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag sitter just och har ett sug jag med men jag ska inte heller. och snart är det slut på veckan och nästa börjar och då är det nedräkning...du kan!

kram

2010-03-18 @ 17:37:46
URL: http://www.buddy_linda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0