En ledig helg

Det har varit en rätt lugn vecka denna veckan. I går var jag och Jimmy till Ikea och köpte lite nytt till vardagsrummet. Temat är grönt... Trodde ni aldrig va? Bild kommer så smonngom ;) Senare vart det Rock fest i Sumpan med Hanne hehe, det trodde ni inte heller va =P

Skulle ha haft en facial i dag men den vart inställd. Jag vet inte.. Just nu känner jag inte alls för MK har en sån... dipp..? Har haft många bokningar som blivit avbokade och jag är ingen som tjatar mig till en ny tid :/ Jag hade ju en sån bra start och kände verkligen att det var såå roligt så blir det så här nu.. :( Men imorgon ska jag på MK måndags möte på Awards Night‏ å hoppas på ny possiiv energi! Det behöver jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0